dimecres, 26 de novembre del 2008

Se m'ha acumulat la feina...


Doncs sí, fa tants dies que penso en escriure... Sempre tinc idees que per descomptat oblido, oblido les idees i apuntar-les. I la veritat és que quan arribo a casa als vespres em costam olt posar-me davant del ordinador, si més no per fer quelcom més que navegar una mica sense rumb...
Per aquí estan passant cosetes, la castanyada la vam celebrar amb els companys del casal català d'Estocolm (http://www.lesquatrebarres.org), va ser divertit compartir experiències i pa amb tomàquet mentre la mainada feia panellets guiada per una mà experta. De fet un parell de dies abans vam anar al sopar mensual del casal i vam tenir la oportunitat de parlar amb l'Artur Mas i una petita delegació que estaven de visita... Als continguts de les diferents converses amb els polítics potser els hi dedico un article en el futur al blog...
En fi, també ha començat a fer fred "de debò", temperatures negatives, nevades, gelades i de moment només m'he fotut una culada encara que crec que és qüestió de temps fotre'm una pinya amb la bici un dia d'aquests.
I pel que fa a la foto de l'article: Això són kanelbullar (brioixos de canyella?) que vam fer l'altre dia, modèstia a part, ens van sortir molt bons. M'agradaria poder penjar la foto dels panellets que vam fer però en aquest cas va ser un desastre total.
En fi, ja anirem practicant...